5 Vinkkejä yrityksen perustamiseen verkossa

Verkkoyrityksen perustaminen ei ole helppo päätös. Kestää jonkin aikaa tietää, että tämä on oikea ratkaisu sinulle. Minulla on ollut ilo perustaa kaksi verkkoyritystä. Ensimmäinen on kotona työskentelevä yritys. Mikä vaatii paljon rekrytointia, koska jos kukaan ei toimi, rekrytoija ei ansaitse rahaa. Menin tähän liiketoimintaan ilman suunnitelmaa, jota ei suositella. Ajattelu, suunnittelu ja harkitseminen menevät suuriin päätöksiin. Verkkoyrityksen avaaminen ja ylläpitäminen on yksi niistä suurista päätöksistä. Toisinaan tunsin luopuvan. Minussa oli jotain, joka painosti minua avaamaan valmennusliiketoiminta, joka antaa minulle enemmän täyttymystä ja toivoa. Valmennusliiketoiminnassa tiedän, että se on menestys, koska voin nähdä sen ja uskoa tapahtuvan.

Kaksi yritystä johtaessani olen tehnyt joitain virheitä ja oppinut paljon matkan varrella. Annan vinkkejä, jotka auttavat perustamaan menestyvän perustan ja liiketoiminnan. Yritystoiminnassa tapahtuu tunteellisia ylä- ja alamäkiä. Toivon ja odotuksen avulla nuo tunteet voitetaan.

1. Jos epäonnistut suunnittelusta, aiot epäonnistua

Suunnittelu on välttämätöntä menestyvälle liiketoiminnalle. Jos haluat olla muodollinen, tee sitten liiketoimintasuunnitelma, mutta sinun ei tarvitse olla muodollista liiketoimintasuunnitelmaa - tarvitset silti suunnitelman. "Ihmiset pitävät liiketoimintasuunnitelmaa kotitehtävänä, jota he eivät halua tehdä, mutta suunnittelu auttaa minua - menestyksestä riippumatta", sanoo Tim Berry, liiketoiminnan suunnitteluohjelmistoja tuottavan Palo Alto Software -yrityksen puheenjohtaja ja The Plan-As -kirjailijan kirjoittaja. -You-Go-liiketoimintasuunnitelma.

Suunnittelu on sosiaalisen median viestejä, päivityksiä ja viikoittainen sisäänkirjautuminen itsesi kanssa. Yrityksen rekisteröinti liittovaltion ja osavaltion hallituksissa on välttämätöntä. Avaa myös pankkitili ennustetuille varoille.

2. huolestunut pienistä asioista

Sinun ei tarvitse huolehtia asioista, joita et voi hallita, kuten mistä aloittaa, kun aloitat ensimmäisen kerran. Tärkeä muistaa on aloittaa. Uutena yrittäjänä et tiedä kaikkea. Tämän tien käveleminen vie aikaa. Astu ulos ja tee mitä pidät oikeana ja tee tarvittavat korjaukset matkan varrella.

3. Asiantuntijana

Yrittäjyysmaailmassa olet asiantuntija kokemuksesi perusteella. Mikä antaa sinulle kaiken mitä tarvitset vastauksiin valitsemallasi alueella. Tämä on ristiriidassa kaiken kanssa, jonka olemme oppineet yritysympäristöstä. Mikä kertoo meille, että meillä on oltava tutkinto, sertifikaatti ja käytännön kokemus. Itse asiassa jatkuva kasvu on välttämätöntä liiketoiminnan kasvattamiseksi. Opit jatkossa: Käytä "asiantuntija" -merkkiä joka tapauksessa ja sitoutu huippuosaamiseen.

4. Pelko

Sinun on hallittava tunteitasi koko yrittäjämatkan ajan. Tunteesi eivät voi voittaa sinua, vaan on ehdottoman välttämätöntä hallita sitä, miltä sinusta tuntuu ja ajatella. Jos et, luovut elämästäsi haluamasi elämän. Menemme yrittäjyyteen pyrkimyksissämme kasvaa rajattomaan potentiaaliin. Houkuttele ihmisiä, jotka ovat samalla tehtävällä kuin me, saadaksemme haluamamme vapaus.

5. Sijoitusten hallinta

Rahan käsittely voi olla erittäin vaikeaa. Kaikkien kulujen seuraaminen on välttämätöntä kaikkien velvoitteiden täyttämiseksi. Voit paljon tehdä hyviä sijoituksia tietäen, että tuotto paluu - ellei nyt, pian. Siitä tulee kova taistelu, mutta mitä enemmän laitat, sitä enemmän pääset ulos. Johdonmukaisuus on avainta kaikessa mitä teet; kaikki pienet asiat, joita teet päivä päivältä, ajavat sinut seuraavalle tasolle.